İstanbul'da yolda kalan vatandaşlara ne olacak? Vali, kurtarma planını açıkladı
Son Dakika Logo
25.01.2022 12:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İstanbul'da yolda kalan vatandaşlara ne olacak? Vali, kurtarma planını açıkladı

İstanbul'da kar yağışının ardından yolda kalan vatandaşlara ne olacağı merak ediliyordu. Vali Ali Yerlikaya, mahsur kalan vatandaşlarla ilgili, "Araçlar kalacak onlar bizim emanetimiz. Bütün güvenlik güçlerimiz alarm durumunda. O araçları güvenli şekilde oraları açtığımızda araç sahiplerine teslim edeceğiz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Beyhan Gunes Beyhan Gunes:
    Yolların sorumluluğu tek belediyeye ait olamaz.Bu durum sel çığ vb doğa durumları gibi ele alınarak bu zorluktan siyaset paydası çıkarmak yerine herkesin elbirliği ile halkın sorununu çözmek için mücadelesini gerektirir.Bu tür konular siyaset malzemesi olamaz ve olmamalı .Bunu siyaset olarak kimsenin kullanmasını hukuken ve vicdanen doğru bulmuyorum.Halk sizden el birliği içinde yardımınızı bekliyor.Sorunu çözün insanları kurtarın bu süreci atlatın sonra demokratik olarak karşılıklı konuşun 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement