Bu Kez Sessiz Kalmadılar! Nişanlısına Sözlü Şiddet Uygulayan Magandaya Kadın Tepkisi
Son Dakika Logo
14.03.2018 01:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bu Kez Sessiz Kalmadılar! Nişanlısına Sözlü Şiddet Uygulayan Magandaya Kadın Tepkisi

Adana'da nişanlısı olduğunu iddia ettiği kadına ağladığı için bağırarak hakaret eden magandaya, çevredeki bir kadın bağırarak tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • ŞİMŞEK ŞİMŞEK:
    ŞİDDET ŞİMDİDEN BAŞLAMIŞ EVLENSELER DAHA NELER OLACAK KİMBİLİR 12 1 Yanıtla
  • Diyarbakirli Diyarbakirli:
    Bide diyarbakiri kotuluyonuz adana bin beter diyarbakirin sıcakligi bir sehirde varsa kendimi intihar ederim oyleki iti kopugu haric 100 de 90 ni cokk iyi allah sehrime zeval vermesin 0 3 Yanıtla
  • musa boz musa boz:
    sizle uğraşılmaz 0 1 Yanıtla
  • Huzeyfe Huzeyfe :
    Sizene kardeşim aile işine karısıyorsunuz Suriye de okadar kadın ölüyor niye sesiniz çıkmıyor çakallar 0 1 Yanıtla
  • Mersin Mersin :
    Sıradan bi gün adana gene 1 0 Yanıtla
  • Adana Adana:
    Adana tamam konya nerde 1 0 Yanıtla
  • dost dost:
    bu olayları şehrin tamamına maletmek doğru değil 1 0 Yanıtla
  • hulusi hulusi :
    bıktık yeterin artık be ne bu adana adana 1 0 Yanıtla
  • Adana Adana:
    Yine mi adana normaldır 1 0 Yanıtla
  • mert mert:
    adana mı yoksa demeye kalmadı.... adanaymış gerçekten 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement