Kurtulmuş: "Tabir-i caizse Twitter Türkiye'yi ciddiye almamıştır" -
Son Dakika Logo
23.03.2014 05:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kurtulmuş: "Tabir-i caizse Twitter Türkiye'yi ciddiye almamıştır" -

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, "Özgürlüğün rahat bir şekilde kullanılması için güvenliğin de sağlanması lazım, yani bu özgür alemleri, sosyal alanları, sanal alanları kullananlar sorgusuz, sualsiz, sanki hiçbir hesaba çekilemeyecekmiş gibi bunları kullanamazlar" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement