Basketbolda Maçın Ardından - Selçuk Ernak - Zeljko Obradovic
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Banvit Başantrenörü Selçuk Ernak'ın açıklamaları Fenerbahçe Başantrenörü Zeljko Obradovic'in açıklamaları Basketbolda maçın ardından Banvit Başantrenörü Ernak: "Birinci periyotta ağzımızın payını aldıktan sonra ikinci, üçüncü ve dördüncü periyotta yaptığımız değişken savunmayla kazandık" Fenerbahçe Başantrenörü Obradovic: "Gerçekten mükemmel bir ilk yarı oynadık. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?