Hüseyin Eroğlu: "Daha Çok Çalışacağız"
- Hüseyin Eroğlu: "Daha çok çalışacağız"İZMİR - Gençlerbirliği'ne 2-1 mağlup oldukları maçın ardından konuşan Altınordu'nun teknik direktörü Hüseyin Eroğlu, bu karşılaşmadan dersler çıkartıp kendi sistemlerini oturmak için çalışacaklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?