Yoğun bakımların alarm verdiği Diyarbakır'da doktordan korkutan sözler: Morgdaki çığlıklardan odama gitmek istemiyorum
Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Servisi Sorumlusu Doç. Dr. Hakan Akelma, hastanedeki yoğun bakım doluluk oranının yüzde 70 olduğunu dile getirdi. Aşılanmanın önemine dikkat çeken ve aşısız hastalarda yaş sınırının düştüğünü belirten Doç. Dr. Akelma, "Odam morga yakın ve o odaya gitmek istemiyorum. Çünkü her gün neredeyse 15-20'ye yakın cenaze çıkıyor ve oradaki feryatlar beni çok etkiliyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (8)