Yoğun bakımların alarm verdiği Diyarbakır'da doktordan korkutan sözler: Morgdaki çığlıklardan odama gitmek istemiyorum
Son Dakika Logo
21.08.2021 01:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yoğun bakımların alarm verdiği Diyarbakır'da doktordan korkutan sözler: Morgdaki çığlıklardan odama gitmek istemiyorum

Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Servisi Sorumlusu Doç. Dr. Hakan Akelma, hastanedeki yoğun bakım doluluk oranının yüzde 70 olduğunu dile getirdi. Aşılanmanın önemine dikkat çeken ve aşısız hastalarda yaş sınırının düştüğünü belirten Doç. Dr. Akelma, "Odam morga yakın ve o odaya gitmek istemiyorum. Çünkü her gün neredeyse 15-20'ye yakın cenaze çıkıyor ve oradaki feryatlar beni çok etkiliyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (8)

  • FIRAT YALMAN FIRAT YALMAN:
    Aşı olmayanlara sokağa çıkma kısıtlaması uygulansın Türkiye'de ve dünyada aşı zorunluluğu getirilsin aşı karşıtları yüzünden ve tedbirlere uymayan insanlar yüzünden covid-19 vakaları her geçen gün artmaktadır covid 19 un yüksek olduğu iller kısıtlamalara tabi edilmeli bunları aynı zamanda seyahat kısıtlaması da getirilmeli benim kişisel görüşüm bu şekildedir Saygılarımla arz ediyorum maske mesafe temizlik kurallarına ve aşımızı olalım arkadaşlar 101 93 Yanıtla
    Osman Topel Osman Topel :
    Kardeşim aşı karşıtı değilim isteyen olsun isteyen olmasin zorunlluluk getiremez insanın kendi vücuduyla alakalı konulara insan kendi karar verir anayasada madde var geçen sene aşımı vardı vaka sayıları ucuyodu hem sen neden aşı oldun virüsten korunmak için degilmi aşı işe yariyosa sanane bendeki virüsten 68 74
  • abcde abcdef abcde abcdef:
    cesıtlı bahanelerle ası olmayan kardesımm, yedıgın ıctıgın hersey sankı cok dogal zararsız daaa , asının zararına geldı sıra degıl mı?? bu güne kadar saglıklı yasamaya dıkkat ettıysen aşıdan hıcbır zarar gelmez merak etme. aşı yedıklerımızın ıctıklerımızın yanında o kadar masum kalır ki.. agustos ayındayız yemın ederım domates tadı olan 1 tane domates yıyemedık.güya pembe domates dıye aldık sap kısmından en uc kısma kadar yemyesıl damar. kayış gıbı. çöpe atmamak ıcın yedık. bu sadece bir örnek. 118 75 Yanıtla
  • Necati Kaya Necati Kaya:
    O bölgedeki aşıya karşıtlık sözde aşının kısırlık yapması, Allahın işine karışılması,domuz ürününden yapılması diye sözde dinsel sebeplere baglanması yani cehaletin dibi. Adamin 6 çocugu var kisirligi bahane ediyorlar. Kısacası cehalet her kötülügün anasıdır. 55 35 Yanıtla
    İbrahim Bayır İbrahim Bayır:
    Senin gelip dini cehalet sayman bile bir cehalettir bu bir ikincisi aşıyı çok savunan doktorlar var ancak karşı çıkan doktorlarda var milletin kimi dinleyeceği millete kalmış ayrıca USA anın geçen aylarda paylaştığı habere bakarsan 2 ay içinde çocuk Yapmak isteyenler aşı olmasın dedi sence nedeni ne olabilir... 27 13
    UMUT KORHAN UMUT KORHAN:
    Yaptığın cahilce yorum kadar cehalet içinde olmadıkları belli binlerce uzman aşıya karşı ve 6 çocuğu var kısır olmajtan korkuyor diyorsun cahil arkadaşım bahsedilen kısırlık senin o cahil ve basiretsiz iddiaların gibi değil hadi 6 çocuğu olani değilde onun hiç çocuk yapmamış çocuğunu ele alalım onun çocuklarının çocuklarında kısırlık olacağı idda ediliyor idda edenlerde sen ben değil bu işin ilmini bilen dünyada kendini kanıtlamış prof unvanı almış kişiler ikincisi insanların inancına saygı duy 17 19
  • Onur Bozkurt Onur Bozkurt:
    Bir an önce önlem alınması gerekiyor. Aşılama için evlere gidilmesi gibi kararlar alınabilir. Çoğu insan kalabalık olduğu bahanesi ile aşı olmaya yanaşmıyor olabilir. Evlerde aşılama olur ise aşı karşıtları da tespit edilmiş olur. Bu durumda da daha net önlemler alınabilir. Rahat yaşamak istiyorsak tekrar bir kısıtlama olmasın istiyorsak aşılama oranı önemli. Yoksa çok ciddi sıkıntılar yaşanacak. Bizler artık kapanma ve ya kısıtlama yaşamak istemiyoruz. 29 39 Yanıtla
  • Ferda Yılmaz Ferda Yılmaz:
    Egerki benm cumhur başkanım saglık bakanım birşey diyorsa kulaklarınızı açın ve iyi dinleyinn gerisi boş 4 5 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement