İzmir'de Metro ve Tramvay Grevi Sonlandı
İzmir'de metro ve tramvay hatlarındaki grev sona erdi. İzmir Büyükşehir Belediyesi ile sendika arasında yapılan uzlaşma sonucunda toplu ulaşım seferleri normale döndü. Uzlaşma kapsamında sendika, belediyenin teklif ettiği yevmiye ücretlerini kabul etti ve belediye de diğer sosyal haklarda yüzde 7 artışa rıza gösterdi. Grevin sona ermesiyle birlikte metro ve tramvay seferleri yeniden başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?