Sinop'ta bisikletli polis timleri göreve başladı
Sinop İl Emniyet Müdürlüğü bünyesinde kurulan ve 'Martılar' diye adlandırılan bisikletli polis timleri göreve başladı. Sinop Hamsilos polis noktasında görev yapacak 'Martılar' olarak adlandırılan Bisikletli Polis Timleri, suç mahallinde derhal bilgi verecek, suç izlerini muhafaza edecek ve şüphelilerin korunması için tedbirler alacak. Sinop Valisi Erol Karaömeroğlu, turizmin gelişmesiyle beraber güvenlik önlemlerini artırmak amacıyla polis noktasını faaliyete geçirdiklerini belirtti. Sinop İl Emniyet Müdürü Tarıkhan Çetiner ise, bisikletli polislerin halkın güvenliğini sağlamak ve bisiklet kullanımını teşvik etmek için çalışacaklarını ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?