Bakan Karaismailoğlu: "Yıllık toplam 227 milyon TL tasarruf edilecek"
Bakan Karaismailoğlu: "Yıllık toplam 227 milyon TL tasarruf edilecek" -Ankara-Kahramankazan yolu kullanıma açıldı -Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu: -"Geçit vermeyen dağları tünellerle, vadileri köprülerle aştık" -"Ne birliğimizden ve kardeşliğimizden ne de hizmet siyasetimizden... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?