KONYA Karantinaya alınan sitedeki kadın iki gün peş peşe misafirliğe gidip, 17 kişiye temas etmiş
Karantinaya alınan sitedeki kadın iki gün peş peşe misafirliğe gidip, 17 kişiye temas etmişKONYA'da kadınlar arasında düzenlenen 'altın günü' sonrası karantinaya alınan sitenin tamamındaki karantina kalktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?