Bakan Koca, 65 yaş üstü vatandaşlara teşekkür etti: Sizi hep böyle görmek istiyoruz
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle bir süredir evlerinde kalan ancak bugün 4 saatliğine dışarı çıkma imkanı bulan 65 yaş üstü vatandaşlara sabırları için teşekkürlerini sundu. Bakan Koca, "Bugün, dışarıda son günlerin en mutlu anları yaşandı. Sizi hep böyle görmek istiyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?