ANTALYA Kanalizasyondan çıkarıldı, tedavi sonrası yeni yuvasına kavuştu
Son Dakika Logo
12.06.2020 12:08
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

ANTALYA Kanalizasyondan çıkarıldı, tedavi sonrası yeni yuvasına kavuştu

Kanalizasyondan çıkarıldı, tedavi sonrası yeni yuvasına kavuştu*- Yavru kedinin hayatına 'Işık' doğdu*- KONYAALTI Belediyesi Sokak Hayvanları Sağlık ve Rehabilitasyon Merkezi ekiplerince sıkıştığı kanalizasyondan çıkarılan ve Işık ismi verilen yavru kedi sahiplendirme programı ile yeni... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement