Fikret Orman: "Seçim Kararı Aldım" -2-
- Fikret Orman: "Seçim kararı aldım" Beşiktaş Başkanı Fikret Orman: "Göreve geldiğimizde borç ödenebilecek durumda değildi" Orman: "110 yıllık tarihteki futbolcu satışından daha fazlasını yaptık"İSTANBUL - Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Olağan Divan Kurulu Toplantısı'nda konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?