Kayseri'de 19 Mayıs balkonlardan kutlandı
Kayseri'de 19 Mayıs balkonlardan kutlandıKAYSERİ'de, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nın 101'inci yıl dönümünde vatandaşlar saat 19.19'da evlerinin balkonlarına çıkarak İstiklal Marşı okudu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?