Adana'da Bir Kişi Ormanlık Alanda Kendini Ağaca İple Asarak İntihar Etti
Adana'da bir kişi ormanlık alanda kendini ağaca iple asarak intihar ettiADANA - Adana'da bir kişi ormanlık alanda kendini ağaca iple asarak intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?