Görevlendirme Yapılan Belediyeden Vatandaşa Maç Keyfi
- Görevlendirme yapılan belediyeden vatandaşa maç keyfi Maçı izlemeye gelen vatandaşlardan detaylar DİYARBAKIR - Diyarbakır'da vatandaşlar, Fenerbahçe-Olympiacos basketbol maçını, Büyükşehir Belediyesince Yenişehir ilçesi Sümerpark'ta açık alanda kurulan dev ekranda izledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?