İlçe belediyesinin istihdam bürosu iki ayda binden fazla kişiyi iş sahibi yaptı
Bursa'nın merkez Yıldırım Belediyesi öncülüğünde Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ile İŞKUR iş birliğiyle ekim ayında faaliyete başlayan Yıldırım İstihdam Merkezi tarafından yaklaşık bin 300 kişi çeşitli kurum ve kuruluşlarda işe yerleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?