UEFA: Federal Mahkemenin Fenerbahçe Kararını Memnuniyetle Karşıladık
Son Dakika Logo
24.10.2014 04:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

UEFA: Federal Mahkemenin Fenerbahçe Kararını Memnuniyetle Karşıladık

UEFA, İsviçre Federal Mahkemesi'nin Fenerbahçe'nin itirazını reddetmesiyle ilgili, "Kararı memnuniyetle karşıladık. Böylece bu süreç kapanmıştır." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (8)

  • davut39 davut39:
    yalandan mahkemelerın yalandan kararlarına gore uefanın verdiği kararlarında hukmu yok. bu işin boku çıktı zaten. suc varsa butun kuluplerde var yoksa kımsede yok. 17 18 Yanıtla
  • kral kral:
    kimse aziz yıldırıma dil uzatmasın herkes kendi pisliğine baksın 13 12 Yanıtla
  • erkan erkan:
    Arkadaş benim anlamadığım kime tecavüz ettik ? Tek başımıza mı şike yaptık ? 9 10 Yanıtla
  • CİNOBİLİ CİNOBİLİ:
    ONLARDAMI PARALEL AZİZ BABA :) 10 5 Yanıtla
  • nfvas nfvas:
    e daha uzay mahkemeleri var yohhmii :) 10 4 Yanıtla
  • şırnaklı şırnaklı:
    artık 3 kişi kaldı şiketi kabul etmeyen aziz YILDIRIM demirören ve fb taraftarları 5 2 Yanıtla
    ahmet seriner ahmet seriner:
    birde gs dörtmund maçını anlatan spiker :) 0 0
  • şikeci fener şikeci fener:
    hahahah 1 milyon soytarı gelse bu kadar eğlenmem sırada şike şike 2. küme var 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement