Diyarbakır'da karayoluna yerleştirilen el yapımı patlayıcı, jandarmanın dikkati sayesinde erken fark edilerek, olası bir faciaya neden olmadan imha edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (18)
kurt kızı :
allah belanizi versin HDP oylar AKP arkadaşlar geleceğinizi düşünün yoksa suriye gibi olursunuz9420Yanıtla
mardin merkez:
inadına hdp3104Yanıtla
Bsnnd:
HDP eşittir pkk gerizekali50
T.C.:
Askerin polisin ölümüne sevinenler o bomba lar inşaallah tepenizde patlar 791Yanıtla
hakkaılız asi kürt:
hdp sızı gömecek ıkı gün kaldıı küfür eden açız ınsandırr ölümüne hdp lıyızzz iştee var mı dıyecegınızz156Yanıtla
Ali ulusoy:
Iki gun sonra kim kimi indirecek gorecez vatan hainleri sizi pislik mikroplar20
diyarbakırlı kürt :
1 kasımda iktidara akp gelir ve bütün sorunlar çözülür inşallah 363Yanıtla
sinoplu:
bu imansızları yakalayıp döşledikleri bombanın üstüne koyup patlatacaksın.360Yanıtla
ZekiMetin:
Asker çakı gibi olmalı.açıkgöz ve akıllı olmalı...ölmek için değil, yaşamak ve yaşatmak için eğitilmeli...301Yanıtla
muhtar kellesi:
Senin inadından hep bunlar akp321Yanıtla
sağ görüş:
allahın vatan hainlerini param parça eyle din düşmanlarınıda221Yanıtla
reis:
Bu hainleri bulup Asmalı...Ağrılı190Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (18)