Galatasaray'dan UEFA Açıklaması: 75 Milyon Lira Ödendi
Son Dakika Logo
29.03.2019 06:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaray'dan UEFA Açıklaması: 75 Milyon Lira Ödendi

Galatasaray, 31 Mart 2019 tarihine kadar ödenmesi gereken 75 milyon TL'nin ödenerek UEFA Kulüp Lisansı için gerekli koşulların yerine getirildiğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Memleketim Memleketim:
    Onur ve gurur duyuyoruz. Futbolculara yedirdiginiz yetmedi birde uefa ya yedirin. 0 7 Yanıtla
  • 007 007:
    Bu kadar çalışkan bir başkanı ibra etmeyerek adeta şampiyonluk önünde Başakşehir'e en ödülü vermiş oldular 6 0 Yanıtla
  • gs taraftarlarına gs taraftarlarına:
    gs-n duşmanı-gs-n icinde-böyle başkan olamaz bir daha. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement