Dededen kalma tarla yüzünden 17 yaşındaki oğlunu öldürdü
Son Dakika Logo
13.06.2019 09:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Dededen kalma tarla yüzünden 17 yaşındaki oğlunu öldürdü

Ankara'da, 17 yaşındaki genç, amcasının ekip biçtiği dedesinden kalma tarla için babası ile tartışmaya başladı. Cani adam tartışma sırasında oğlunu bıçaklayarak öldürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (20)

  • Hasmaksan Hasmaksan:
    Çalış.baskasinin.malina.gozdikme....ba baya.yumrukat.,.böyle.evlat...olmaz... 37 0 Yanıtla
  • İzmir78 İzmir78:
    Kınayan yorumcular kınamayın. Serseri saygısız ve asi bir gençlik yetişiyor.Ahmakça bir özgüvenle yetişiyor gençliğin çoğu o yüzden kınamayın yarın evladınız karşınızda ne yapacağını kestiremezsiniz. Çocuğun azbişe saygısı olsa olay bu boyuta gelmez 34 1 Yanıtla
  • ilker.y ilker.y:
    insan evladına nasıl kıyar ya tutuklasınlar tıksınlar içeri böylelerini evlat bu ya evlat 6 26 Yanıtla
    Bu evlatmı Bu evlatmı:
    Babaya yumruk atan....dedesinden kalan üç dönüm yer için babasıyla kavga edene evlatmı denir..Bu evlat anca adamı katil eder işte,başka hayır gelmez.... 0 0
  • DÜNYA LIDERI DÜNYA LIDERI:
    Sorun degil. Osmanli padisahlari da taht icin ogullarini filan katletmisti zamaninda. 2 24 Yanıtla
    Cemşit Cemşit:
    İsmine dünya salağı yada malı yazsan tam olacakmış. Ama sen bunu zaten biliyosun 26 1
  • Umut Umut:
    Yazık günah birde vijdan azabı var bu işin 5 16 Yanıtla
    Vicdan varsa Vicdan varsa:
    Burda sadece babaya yazık olmuş.. 1 0
  • Alvin Alvin:
    Keşke herkes bu kadar açgözlü ve nefret dolu olmasaydı, oysa hayat gerçekten de çok kısa... 17 1 Yanıtla
  • Asım Asım:
    Çocuk larınızın karnını doyurmayın hele size neler yapacaklar bir yıl sonra ekmek bulamayacaksınız.siz hala çocuk yapın zavallı lar 11 6 Yanıtla
    ... ...:
    Keşke bubanda seni az doyuraydi çarpan fazla gelmiş beyinsizde yorum yapiyorsun 0 0
  • Bobin Bobin:
    Yaslılarda kabahat , miras varsa sagken herkese hakkını verın veya vermıyorum dıyıp üstüne sıçın , geberince millet mal yüzünden birbirine girmesin 13 0 Yanıtla
  • Volkan Volkan:
    3 çocuk yapanlar pişman olacaksınız 7 6 Yanıtla
  • . .:
    Değer miydi? 5 8 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement