Bakan Kaya: "3 Bin 115 Şehit Yakını ve Gazimize Devlet Övünç Madalyası Verdik"
"Devlet Övünç Madalyası ve Beratı Tevcih Töreni"nin ardından gazetecilerin sorusunu cevaplayan Bakan Kaya, şehit yakınları ve gazilerin kendilerine emanet olduğunu, onların emanetlerine sahip çıkmaya hazır olduklarını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?