Karantina süresi dolanlar evlerine gönderilmeye başlandı
Almanya'dan getirilerek yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında Niğde'de yurtta karantinaya alınan Türk vatandaşları, gözlem sürelerinin dolmasının ardından evlerine gönderiliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?