Mersin'de koronavirüs sürecinde 560 ton tıbbi atık bertaraf edildi
Son Dakika Logo
02.06.2020 12:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Mersin'de koronavirüs sürecinde 560 ton tıbbi atık bertaraf edildi

Mersin'de koronavirüs sürecinde 560 ton tıbbi atık bertaraf edildiMERSİN Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı, koronavirüs vakasının ilk görüldüğü tarih olan 11 Mart'tan bu yana 560 ton tıbbi atığın bertaraf edilmesini sağlayarak, tıbbi atık nedeniyle... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement