Taksim metrosunda sarhoş yolcu dengesini kaybederek raylara düştü
İstanbul Taksim metro istasyonunda raylara düşen yolcu nedeniyle seferler durdu. İstasyona polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Tedbir amaçlı ambulansla hastaneye kaldırılan şahsın sarhoş olduğu için dengesini kaybederek raylara düştüğü öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?