Konya ölümü göze alıp anne oldu, ilacını kullanamazsa oğlu annesiz büyüyecek
Son Dakika Logo
01.12.2019 12:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Konya ölümü göze alıp anne oldu, ilacını kullanamazsa oğlu annesiz büyüyecek

Ölümü göze alıp anne oldu, ilacını kullanamazsa oğlu annesiz büyüyecekDünyada 20'ye yakın kişide görülen, Adenozin Deaminaz (ADA) adlı bağışıklık sistemi hastalığı olan Şeyma Öztürk (26), ölüm riskine rağmen hamile kalıp, 2 ay önce bebeğini dünyaya getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement