Bakan kurum: eğer tedbir almazsak su kıtlığı yaşayamaya başlayacağız
Son Dakika Logo
29.11.2019 01:31
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan kurum: eğer tedbir almazsak su kıtlığı yaşayamaya başlayacağız

ÇEVRE ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum Türkiye 2023 Zirvesi'nde yaptığı konuşmada, "Su kaynaklarımızı çok verimli kullanarak, arıtmalarımızdan elde ettiğimiz geri dönüşüm ile kullanma oranlarımızı yüzde 1'den 5'e çıkararak ki şu an itibari ile baktığınızda kişi başına 1500 metre küp su kullanan... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement