Bakan kurum: eğer tedbir almazsak su kıtlığı yaşayamaya başlayacağız
ÇEVRE ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum Türkiye 2023 Zirvesi'nde yaptığı konuşmada, "Su kaynaklarımızı çok verimli kullanarak, arıtmalarımızdan elde ettiğimiz geri dönüşüm ile kullanma oranlarımızı yüzde 1'den 5'e çıkararak ki şu an itibari ile baktığınızda kişi başına 1500 metre küp su kullanan... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?