Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki: "Son 100 Yılda Dünyadaki Deniz Suyu 19 Santimetre...
Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki: "Son 100 yılda Dünyadaki deniz suyu 19 santimetre yükseldi" "Ekolojik temeli olan bilimsel bir SİT raporu hazırlıyoruz" Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Çin ve Hindistan'ın dünya kirliliğinin yüzde 25'ne sahip olduğunu söylerken,... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?