Arsasından Çıkan Suyu, 60 Yıldır Mahalledeki Çeşmelere Ücretsiz Akıtıyor
Bursa'da bir hayırsever, kayınpederinden miras kalan sondaj kuyusundan çıkan suyu mahalledeki çeşmelerden ücretsiz akıtıp, 60 yıldır vatandaşa temiz su içtiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (12)