Arsasından Çıkan Suyu, 60 Yıldır Mahalledeki Çeşmelere Ücretsiz Akıtıyor
Son Dakika Logo
01.12.2018 09:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Arsasından Çıkan Suyu, 60 Yıldır Mahalledeki Çeşmelere Ücretsiz Akıtıyor

Bursa'da bir hayırsever, kayınpederinden miras kalan sondaj kuyusundan çıkan suyu mahalledeki çeşmelerden ücretsiz akıtıp, 60 yıldır vatandaşa temiz su içtiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    YANLIŞ YAPMIŞ GÖSTERMEKLE ŞİMDİ ELİNDEN ALIRLAR .. 9 2 Yanıtla
  • Polis Bordo05 Polis Bordo05:
    Cocukken ormanda birden simsek vurdu rüzgar esti ve bir Camagaci düstü.Agacin kökünden su geldi, bir Abi korkma, bu orman Suyu cok saglikli, unutma akan su herzaman temizdir dedi, ve bana avucundan su icirdi. Su yazin bile buz gibi, Varmi orman suyu gibisi be. 4 5 Yanıtla
  • NEDİM YALÇIN NEDİM YALÇIN:
    İSKİ GÖRSEYDİ PARA İSTERDİ İSTANBULDA KENDİ ARSANDAN SU ÇIKSA İSKİ SAYAÇ BAĞLATIP PARA ALIYOR 0 0 Yanıtla
  • EKREM EKREM:
    Devlet vergiye baglar bu haberden sonra :) 0 0 Yanıtla
  • ubeydullah surmuş ubeydullah surmuş:
    ne güzel insani duygularını unutmayan vicdan sahibi insanları görmek duymak şahsen ruhum şad oldu.şu güzelim dünyada dünyayı bize zindana çeviren 20 nesile yetecek kadar mal mülk para sahibi olan halende biraz daha mal mülk para toplamak için eli bin filim fırıldak çeviren o doyumsuz namusuzlara utanmazlara riyakarlara yalancılara kendini hep iyilik meleyiimiş güsterenlere çok konuşupta hiç bir şey yopmamış itlere ibret olsun saygılarımla 0 0 Yanıtla
  • memur memur :
    keşan da vardı aynı böyle ALLAH razı olsun hepsinden 0 0 Yanıtla
  • İNSAN İNSAN :
    bahsettiği küçükbalıklı bursa mahallenin heryerinde var bu sudan toplamda 100 yakın çeşme var böyle 0 0 Yanıtla
  • Gül Alkan Gül Alkan:
    Yer altı kaynakları hazineye aittir, adamın tapulu arazisinden çıksa bile, o su kişiye ait değildir, hazineye (dolayısiyle, millete) aittir. Adam doğrusunu yapıyor, milletin suyunu millete bedelsiz veriyor. 0 0 Yanıtla
  • C.D. C.D.:
    Demedi demeyin yetkililer duyarsa yakında sayaç takarlar o suya bide hesaplarlar şu kadar yılda beri akıyor ve şu kadarda su borcun var diye . Benden söylemesi acele o suyu kapatması yoksa çok başı ağrır . 0 0 Yanıtla
  • Yusuf Yusuf:
    Allah razı olsun 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement