Rıdvan Dilmen, Ankara'daki Saldırının Ardından Maç Yorumu Yapmadı
Son Dakika Logo
17.02.2016 10:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rıdvan Dilmen, Ankara'daki Saldırının Ardından Maç Yorumu Yapmadı

Ünlü yorumcu Rıdvan Dilmen, bombalı saldırının ardından Beşiktaş - Mersin maçını yorumlayamayacağını söyledi, "Seyircinin yerinde olsam ikimize de küfrederim." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Rıdvan Dilmen Rıdvan Dilmen:
    Beşiktaş galip geldi diye morali bozulmuş ondan yorum yapmamıştir 7 45 Yanıtla
  • Putin baba Putin baba:
    Aylardan beri kürtlere bomba yagdırırken niye konuşmadınız şimdimi aklınız başınıza geldi hem mademki yorumlamıyacaksın neden stüdyoya geldin reklam reklam reklam 2 44 Yanıtla
  • Boran Boran:
    Kürdüm ve HDP/PKK DAN İLİĞİME KADAR NEFRET EDİYORUM ARTIK. İŞİD MÜSLÜMANLARI NASIL ZAN ALTINDA BIRAKTI İSE, PKK DA ONU YAPIYOR. Siz YPG ile Övünün. Kim kabul eder ülkesine sizi??? Mallık, Hainlik, Aptallık, Şeytanlık 32 1 Yanıtla
  • KopuK KopuK:
    ulan 28 kisi öldü dengesiz herif ne alakasi var besiktas galip geldi diye yorum yapmamak senin güttügün mantikla fenerbahçenin sampiyonlugu kacirdigi her tek mac sonunda ridvanin ntvspora ayak basmamasi lazim harbii oküzsünüz hee yemisim besiktasini fenerini ülkenin haline bak gercekten dicek kelime bulamiyorum herifteki rahatliga bak 2 13 Yanıtla
  • Kartalhan Kartalhan:
    Bence hiç yayına girilmemeliydi daha samimi olurdu sanki 3 8 Yanıtla
  • Izzet kucukyildiz Izzet kucukyildiz :
    Volkan yapmaa 0 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement