Sokak hayvanlarına yiyecek ve mama bırakıldı
Sokak hayvanlarına yiyecek ve mama bırakıldı Aksaray'da Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekipleri zorlu kış şartlarında sokak hayvanlarının aç kalmaması için kent genelinde hayvanlara yiyecek bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?