(TEKRAR) Çeşme'de gezi tekneleri Sahil Güvenlik ekiplerince denetlendi
İzmir'de Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri, İçişleri Bakanlığınca "Sağlık için hepimiz için" sloganıyla Türkiye genelinde yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri denetimi kapsamında Çeşme'de bulunan gezi tekneleri ve sahildeki işletmelerde denetim yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?