Krizin Derinleşmemesi Için Ciddi Mesai Harcıyoruz"
Başbakan Binali Yıldırım, Katar krizi ile ilgili tarafları sükunete davet ederek, "Krizin derinleşmemesi için Türkiye olarak çok ciddi bir mesai harcıyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?