DİYARBAKIR Koronavirüsü yenen aile hekimi Tedbirsizliği görünce çok üzülüyorum
Koronavirüsü yenen aile hekimi: Tedbirsizliği görünce çok üzülüyorumDİYARBAKIR'ın Sur ilçesinde Aile Sağlık Merkezi'nde görev yapan Dr. Osman Tulan, yakalandığı koronavirüsü 14 günü yoğun bakımda olmak üzere 22 gün süren tedaviyle yenmeyi başardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?