Havalimanında kalan bin 500 kişi yola çıktı
Havalimanında kalan bin 500 kişi yola çıktı -Yola çıkanlar düzce ve Sakarya'da tesislerde mola verdi Korona virüs nedeniyle ülkelerinin hava sahasını kapatmasının ardından İstanbul Havalimanı'nda Karabük'e giden Cezayir, Ürdün ve Tunusluların da bulunduğu otobüsler Sakarya ve Düzce'de TEM... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?