Borsa İstanbul'un en değerli şirketi BİM oldu
Son Dakika Logo
13.10.2020 06:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Borsa İstanbul'un en değerli şirketi BİM oldu

Borsada işlem gören en değerli şirketler sıralamasında zirve 41 milyar 805 milyon lira ile market zinciri BİM'in oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • alos alos:
    VATANDAŞI YOLMAYA DEVAM. 15 4 Yanıtla
    Ass Ass:
    Bim şok a101 olmasa diğer marketler soyacak milleti. Vatandaş 3 kuruşun hesabını yapıyor en uygun olanı alıyor 0 0
    Cemo Cemo:
    Bu bist ile alakalı caahhaal 0 0
  • Fatih Fatih:
    Bimin balkasik bal sahte cikti sozlesme sonlandirildi demisti aciklama yapmisti yine satiliyor ayni urun laflarda 1 0 Yanıtla
  • pahali baba pahali baba:
    Bim eakiden alt ve orta sinifin marketiydi şimdi en zenginler bile burdan alisveris yapamiyor çok pahalı zam zam zam 0 1 Yanıtla
  • Yavuz Yavuz :
    A101 nerde 0 0 Yanıtla
  • Kral Kral :
    Bunlara yatırtığınız paralar kazaç getirmiyor Zarar getiriyor 50 şirket ait hissem var bunların içindeki 10 hisse buradaki taploda bulunuyor hepsi zararda gerisi taploda bulunmayanlar karda 0 0 Yanıtla
  • veli veli :
    BİM DEVAMLI ÜRÜNLERE ZAM YAPIYOR BAZI ÜRÜNLERİN GIRAMI DÜŞTÜ ÖNCEDEN BU KADAR ZAM YAPMAZDI BİR YILDIR ÇOK ZAM YAPIYOR 0 0 Yanıtla
  • ... ...:
    BENCE KOMİK... 0 0 Yanıtla
  • hakan hakan:
    ha gayret amazona ne kaldı 0 0 Yanıtla
  • KıRMıZı_BeYaZ KıRMıZı_BeYaZ:
    TKFEN nerde :) 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement