Borsada işlem gören en değerli şirketler sıralamasında zirve 41 milyar 805 milyon lira ile market zinciri BİM'in oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (11)
alos:
VATANDAŞI YOLMAYA DEVAM.154Yanıtla
Ass:
Bim şok a101 olmasa diğer marketler soyacak milleti. Vatandaş 3 kuruşun hesabını yapıyor en uygun olanı alıyor00
Cemo:
Bu bist ile alakalı caahhaal00
Fatih:
Bimin balkasik bal sahte cikti sozlesme sonlandirildi demisti aciklama yapmisti yine satiliyor ayni urun laflarda10Yanıtla
pahali baba:
Bim eakiden alt ve orta sinifin marketiydi şimdi en zenginler bile burdan alisveris yapamiyor çok pahalı zam zam zam01Yanıtla
Yavuz :
A101 nerde 00Yanıtla
Kral :
Bunlara yatırtığınız paralar kazaç getirmiyor Zarar getiriyor 50 şirket ait hissem var bunların içindeki 10 hisse buradaki taploda bulunuyor hepsi zararda gerisi taploda bulunmayanlar karda00Yanıtla
veli :
BİM DEVAMLI ÜRÜNLERE ZAM YAPIYOR BAZI ÜRÜNLERİN GIRAMI DÜŞTÜ ÖNCEDEN BU KADAR ZAM YAPMAZDI BİR YILDIR ÇOK ZAM YAPIYOR 00Yanıtla
...:
BENCE KOMİK...00Yanıtla
hakan:
ha gayret amazona ne kaldı00Yanıtla
KıRMıZı_BeYaZ:
TKFEN nerde :)00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (11)