KADES ile hayatı kurtulan kadınlar deneyimlerini paylaştı: Olmasaydı öldürülecektim
Adana'da cep telefonlarına KADES uygulaması kuran kadınlardan biri, "Uygulama olmasaydı 155'i arayamayacaktım. Muhtemelen öyle bir zamanım olmayacaktı. Öldürülecek ya da kaçırılacaktım" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)