KADES ile hayatı kurtulan kadınlar deneyimlerini paylaştı: Olmasaydı öldürülecektim
Son Dakika Logo
11.11.2019 10:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

KADES ile hayatı kurtulan kadınlar deneyimlerini paylaştı: Olmasaydı öldürülecektim

Adana'da cep telefonlarına KADES uygulaması kuran kadınlardan biri, "Uygulama olmasaydı 155'i arayamayacaktım. Muhtemelen öyle bir zamanım olmayacaktı. Öldürülecek ya da kaçırılacaktım" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Erdo Erdo:
    Devlet o kadar saçma sapan kanunlar çıkardı ki ailede ne edep ne ar ne namus bıraktı ve bunun acısını beter çekecek kadın sanki hep zulme uğruyormuş algısı yaratıldı böylece millet evlenmeye korkar hale geldi güven falan sıfır 3 0 Yanıtla
  • Kerkçi Kerkçi:
    Polis ablanında maşallahı var ayağına taş değmesin 2 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement