Gaziantep Bakan Soylu, El Bab'daki Askerlerle Görüntülü Konuştu
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Fırat Kalkanı Harekatı ile terör örgütlerinden temizlenen Suriye'nin El-Bab kentinde güvenlik danışmanı olarak görev yapan askerlere, kendilerini ziyaret eden Gaziantep Valisi Davut Gül aracılığıyla yaptığı görüntülü telefon görüşmesiyle seslendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?