Polis Ekipleri Tatilcileri Şeker ve Çiçekle Karşıladı
Polis ekipleri tatilcileri şeker ve çiçekle karşıladıMUĞLA - Fethiye Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri, bayram tatilini fırsat bilerek kente gelen tatilcileri şeker ve çiçekle karşıladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?