Aksaray'da vali ve öğrencilerden yaya geçidine 'kırmızı çizgi'
Aksaray'da vali ve öğrencilerden yaya geçidine 'kırmızı çizgi'İÇİŞLERİ Bakanlığı'nın 'Yaya önceliği kırmızı çizgimizdir' uygulaması kapsamında, Aksaray'da şerit boyama etkinliği düzenlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?