İçişleri Bakanı Süleyman Soylu: "Emrinize amadeyiz"
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu: "Emrinize amadeyiz" -"Sizi hiçbir zaman yalnız bırakmayacağız, devletimizin bütün imkanlarıyla, belediyelerimizden, STK'larımıza kadar tüm kurum ve kuruluşlarla hep birlikte olacağız" -" Milletimizin de yüce gönüllüğüyle hep birlikte olacağız, önümüzde çetin... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?