Maltepe'de ambulansa yol vermeyen sürücü cep telefonuyla kaydedildi
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Maltepe'de hasta almaya giden ambulansa yol vermeyen sürücüye idari para cezası uygulandığını ve sürücü belgesinin geçici olarak geri alındığını duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?