Morgda cenaze bekleyen çift, hayatının şokunu yaşadı
Son Dakika Logo
21.10.2020 09:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Morgda cenaze bekleyen çift, hayatının şokunu yaşadı

Adana'da hayatını kaybeden yakınlarının cenazesini almak için morgda bekleyen çift, evlerinde güvende olmadığını düşünerek yanlarına aldıkları 574 gram külçe altını çaldırdı. Çiftin otomobillerinin bagajına koydukları altınların çalınma anı güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • OBJEKTİF OBJEKTİF:
    BU İNSANLIK DÜŞMANLARINI ALLAH AŞKINA SOKAKLARA SALMAYIN BİR DAHA . 3 1 Yanıtla
  • laz ziyaaa laz ziyaaa:
    ATINNN İÇERİİİ ÇIKMASINNN DAAA 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement