Aydın'da Karayolunda Eşeğe Motosikletli Eziyet
Son Dakika Logo
27.03.2016 08:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aydın'da Karayolunda Eşeğe Motosikletli Eziyet

Aydın'ın Söke ilçesinde, motosikletine bağladığı eşeği çekerek götürmeye çalışırken görülen bir kişi, yoldan geçen araç sürücülerinin tepkisine neden oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (20)

  • GERÇEKÇİ..! GERÇEKÇİ..!:
    hangisi eşek onu çıkarmaya çalışıyorum burdan pek ayırt edilmiyo..! 8 7 Yanıtla
    la tahzen la tahzen:
    çok güzel bir yorumdu :) 2 1
  • mustafa mustafa:
    ÜZERİNE BİNSE EZİYET DERLER ÇEKER GİDER EZİYET DERLER YÜK SARARLAR EZİYET DERLER NE YAPSIN ADAM SÖYLEYİN 5 10 Yanıtla
  • la tahzen la tahzen:
    eziyetlik bir durum göremedim adam hayvanını götürmeye calışıyor ustelik cok sakin bir şekilde götürüyor. 5 4 Yanıtla
  • .... ....:
    Eşşeğin onde gideni 9 0 Yanıtla
  • 34AKT 34AKT:
    Hangisi eşşek 8 0 Yanıtla
  • Hannover'li Cemal Hannover'li Cemal :
    O vicdansızı kulaklarından motora bağlayıp gaz vermek lazım. Belki hayvanlara saygı göstermeyi öğrenir. 3 1 Yanıtla
  • Tomas Tomas:
    Eşeğin yanınıdaki Sanki Insana benziyor ama tam emin değilim. 2 1 Yanıtla
  • TÜRKMEN 42 TÜRKMEN 42:
    AYNISINI BU MOTOSİKLET ÜZERİNDEKİ 2 AYAKLIYA YAPACAKSIN CEZASI BU OLMALI. 2 1 Yanıtla
  • Ali Bulut Ali Bulut:
    Gelişi güzel yorum yapan eşşekleride motorun arakasına bağlasak zoraki çek sek nasıl olurki ama gerçek eşekler masum dur motorun üstündeki ve yorum yapan olayı normal gösteren eşşekleri arkasından tabi gitmezler. 3 0 Yanıtla
  • AKP,Li AKP,Li:
    hükümet olarak,bundan sonra ,hep esseklere destek olacagiz.sözümüz sözdür.. 2 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement