Aydın'ın Söke ilçesinde, motosikletine bağladığı eşeği çekerek götürmeye çalışırken görülen bir kişi, yoldan geçen araç sürücülerinin tepkisine neden oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (20)
GERÇEKÇİ..!:
hangisi eşek onu çıkarmaya çalışıyorum burdan pek ayırt edilmiyo..!87Yanıtla
la tahzen:
çok güzel bir yorumdu :)21
mustafa:
ÜZERİNE BİNSE EZİYET DERLER ÇEKER GİDER EZİYET DERLER YÜK SARARLAR EZİYET DERLER NE YAPSIN ADAM SÖYLEYİN510Yanıtla
la tahzen:
eziyetlik bir durum göremedim adam hayvanını götürmeye calışıyor ustelik cok sakin bir şekilde götürüyor. 54Yanıtla
....:
Eşşeğin onde gideni90Yanıtla
34AKT:
Hangisi eşşek 80Yanıtla
Hannover'li Cemal :
O vicdansızı kulaklarından motora bağlayıp gaz vermek lazım. Belki hayvanlara saygı göstermeyi öğrenir. 31Yanıtla
Tomas:
Eşeğin yanınıdaki Sanki Insana benziyor ama tam emin değilim.21Yanıtla
TÜRKMEN 42:
AYNISINI BU MOTOSİKLET ÜZERİNDEKİ 2 AYAKLIYA YAPACAKSIN CEZASI BU OLMALI.21Yanıtla
Ali Bulut:
Gelişi güzel yorum yapan eşşekleride motorun arakasına bağlasak zoraki çek sek nasıl olurki ama gerçek eşekler masum dur motorun üstündeki ve yorum yapan olayı normal gösteren eşşekleri arkasından tabi gitmezler.30Yanıtla
AKP,Li:
hükümet olarak,bundan sonra ,hep esseklere destek olacagiz.sözümüz sözdür..21Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (20)