'Levyeli maganda' çıkarıldığı mahkemede kendini savundu: Psikolojik rahatsızlığım var
Son Dakika Logo
21.11.2020 01:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

'Levyeli maganda' çıkarıldığı mahkemede kendini savundu: Psikolojik rahatsızlığım var

Konya'da selektör yaparak yol isteyen sürücünün aracının yanına levye ile gidip saldırmaya kalkan şahıs, mahkemece tutuklandı. Zanlı ifadesinde "Psikolojik rahatsızlığım var, yaşananları hatırlamıyorum" diyerek kendini savundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • DAVUT DAVUT:
    ÖFKESİNİ KONTROL EDEMEYENİN HEPSİNİN ÖMÜR BOYU EHLİYETİNİ ALACAKSIN BAŞKASININ CANINIDA TEHLİKEYE ATMASIN 34 1 Yanıtla
  • yasin k yasin k:
    iyi o zaman herkes psikolojim bozuk diyip birbirini darp etsin öldürsün. 28 1 Yanıtla
  • HAMZA HAMZA:
    BUNUN GİBİ MAGANDA TRAFİKDE MİLYONLARCA VAR KANUN DEĞİŞMELİ BUNUN GİBİLERİN ÖMÜR BOYU TRAFİKDEN MEN EDECEKSİN 28 1 Yanıtla
  • MİSAFİR MİSAFİR:
    Psikolojik rahatsızlığı varmış alın ehliyetini elinden ozaman düzelir 10 1 Yanıtla
  • ibo ibo:
    psikolojik rahatsızlığınız varsa o zaman ne diye araba kullanıyorsunuz 7 1 Yanıtla
  • düşünce dünyası düşünce dünyası:
    Levyeli adam haksız mı? İyi bakın. Haklı görünüyor. 3 3 Yanıtla
  • fatih altundiş fatih altundiş:
    o halde bakırkoye git yat...soytarı......... 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement