'Levyeli maganda' çıkarıldığı mahkemede kendini savundu: Psikolojik rahatsızlığım var
Konya'da selektör yaparak yol isteyen sürücünün aracının yanına levye ile gidip saldırmaya kalkan şahıs, mahkemece tutuklandı. Zanlı ifadesinde "Psikolojik rahatsızlığım var, yaşananları hatırlamıyorum" diyerek kendini savundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (7)