Keşan Belediye Başkanı Helvacıoğlu koronavirüse karşı "dostane" uyardı
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, sosyal medyada belediyenin yayınladığı klipte kamera karşısına geçerek koronavirüs salgınında topyekün mücadeleye herkesin katılmasını istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?