Banka müdürünün testi pozitif çıktı, 3 çalışan karantinaya alındı
Banka müdürünün testi pozitif çıktı, 3 çalışan karantinaya alındıMARDİN'in Derik ilçesinde, koronavirüs testi pozitif çıkan banka müdürü S.D. hastanede tedaviye alınırken, aynı katta çalışan 3 kişi ise evlerinde karantinaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?