MANİSA Kirazları yediler, para bırakıp helallik istediler
Kirazları yediler, para bırakıp helallik istedilerMANİSA'nın Turgutlu İlçesinde bir kiraz bahçesine giren kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, izinsiz yedikleri kirazlar karşılığında 12 lira 50 kuruşla birlikte not bırakarak, bahçe sahibinden helallik istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?