Şişli'de berber ve güzellik salonu denetimi
İçişleri Bakanlığı genelgesine göre yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Şişli'de berber ve güzellik merkezlerinde, ekiplerce denetim gerçekleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?