Malatya Koluna Enjekte Ettiği Maddeyle İntihar Girişiminde Bulunan Hemşire, Kurtarılamadı++
Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hemşire olarak çalışan Özlem İlhan (30), iddiaya göre evinde koluna şırınga ile bilinmeyen madde enjekte etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?